Sunday, December 6, 2009

Why ohhh why....x\

Ghét tóc mới của mình quá =[!
Tuần trước đi cắt tóc - mình có nói rõ là chỉ muốn tỉa chút mái tóc thôi. Vậy mà ko hiểu sao cái người cắt tóc cho mình....đi lạc đường, lạc lối cắt mái mình thành mái SIÊU ngố(thề là ko phải mái ngố bình thường!). Mình bảo thôi, thì cứcố cắt tiếp. Khổ thế chứ....(ppl tend to ignore me -__--").

Hơn 1 tuần trôi qua rồi mà...ko thể nào quen dc với cái kiểu tóc....chỉ đẹp khi đội mũ kín -_-".
Nhìn ở ảnh này còn đỡ đấy (mới đi làm tóc về), chứ còn binh thường.....hohoho Bờm cứ phải gọi mình bằng sư phụ @,@!

* * *

I H-A-T-E my new hairdo > < "".
I went to have a haircut like a week ago and CURSE that day! I told the hairstylist exactly what I wanted, but he seemed to ignore me completely. I tried in vain to stop him. He kept doing his things and ignoring me. So much for my efforts. One week has gone so far and I still have problems adjusting myself to a new hair style ....aish.. >/.
Below is THE BEST possible version of my new hairdo..--___--""




Cardigan (<3) - H&M
Top - Cotton On
Skirt - TopShop
Accessories - Chanel, H&M, Forever21




Quyển sách trong ảnh là "Percy Jackson and the Battle of the Labyrinth" - phần 4 của bộ "Percy Jackson and the Olympians". Đọc cũng hay, ly kỳ và...nhẹ nhàng (so với bộ truyện Twilight Saga mình đọc trước -,-"").

* * *

Btw the book in the photo is "Percy Jackson and the Battle of the Labyrinth". I have read the 3 other books of Percy Jackson and the Olympians series so far. And I must say they are not bad - very entertaining, fast-paced reading.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...