Friday, March 2, 2012

Marni x H&M for Spring 2012

Hôm nay mời các bạn chiêm ngưỡng toàn cảnh BST mới rất đặc biệt của H&M dành cho mùa xuân năm nay. Đây là thành quả của sự hợp tác giữa H&M và một trong những thương hiệu thời trang cao cấp hàng đầu thế giới - Marni. Dự kiến collection gồm hơn 50 sản phầm siêu-hot này sẽ chính thức có mặt tại 260 của hàng của H&M trên toàn thế giới (và online nữa!) vào ngày 08/03/2012 tới (đúng ngày Quốc Tế Phụ Nữ >})!!

"Marni x H&M" có lẽ là BST yêu thích nhất của mình trong tất cả các BST thuộc chuỗi "Thương hiệu cao cấp x H&M" từ trước đến nay. Lâu nay tớ vốn "yếu tim say nắng" với thời trang họa tiết, mà Marni thì thuộc bậc thầy trong lĩnh vực này - luôn rất ấn tượng, đôc đáo và tràn đầy màu sắc *0*<3<3! Xuân năm nay, nhờ hồng phúc của H&M, đại dân số chúng ta mới có cơ hội được thưởng thức những tác phẩm của Marni với mức giá bình dân hơn ^0^v.

(Nhưng rất tiếc, với các tín đồ thời trang Việt Nam thì địa chỉ shop gần nhất là....Singapore.... AAAAAaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh T_________T).

* * *

Ladies and Gentlemen, get ready for "Marni for H&M" Spring 2012 Capsule Collection. The  collection of over 50 must-have pieces is scheduled to hit 260 H&M stores worldwide (and online) on March 8, 2012 (yes! on Women's day >} !).

(I swear, this is one of those moments that I hate not being either in Poland or Singapore..T___T).

Among all H&M designer collaborations so far this is definitely one of my top favourites! I love PRINTS and we all know that when it comes to prints & patterns, Marni is one of the most distinctive houses out there, with their unique, quirky and always-colorful style *0*<3. 

Finally, this spring, Marni creations are available to the mass at much more affordable prices *0*<3.

I love pretty much EVERYTHING in this collection - from the signature bustling Marni prints clothes to the chunky accessories in juicy colors and sequined collar (LOOOOOOOOVE the accessories!!) - ALL AMAZING and SERIOUSLY CHIC!



























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...